سلام دوستان امروز با یک آموزش بسیار جالب و پرسود در خدمت شما هستیم و قصد داریم آموزش کسب درآمد دلاری از اینترنت تنها به وسیله مرورگر بدون نیاز به روشن ماندن اینترنت و یا حتی گوشی را آموزش دهیم . دوستان این مرورگر رو میتونین دانلود کنین و به راحتی بیتکوین استخراج کنین نسخه جدید ابری هست و کافیه هر دو ساعت کلیک کنید تا ابری براتون ماین کنه .

حداقل برداشت هزار ساتوشی ک در نسخه ابری سرعت ده برابر بیشتر شده و به راحتی به این مبلغ می رسید . یکی دیگه از مزایای این برنامه ، دارای ده سطح رفرال گیری هست ک واقعا عالیه و زیرمجموعه ای که زیرمجموعه شما میگیره به شما سود میده . از همه مهم تر مورد تایید سایت اسکم ادوایزر با نمره ۱۰۰ درصد معتبر بودن.

اینترنت

سوال خیلی کاربران این است که آیا این مرورگر باعث فشار آمدن به گوشی می شود ؟

در جواب این موضوع باید گفت که خیر زیرا این قابلیت جدیدا به این مرورگر اضافه شده است . این موضوع در حالی صدق می شود که شما می توانید عملیات ماین را انجام دهید گوشی را خاموش و بعد مدتی روشن کنید که در این صورت متوجه می شوید مرورگر حتی در حالت خاموش بودن گوشی در حال ماین بوده است و ساتوشی های شما را افزایش داده است .

حداقل برداشت از این ماین و مرورگر هزار ساتوشی است که به لطف نسخه ابری سرعت آن ده برابر بیشتر شده است . در آخر شما می توانید به راحتی ارز دیجیتال مرورگر کریپتو را استخراج کنید و از آن لذت ببرید . برای این کار کافیست وارد لینک https://cryptotabbrowser.com شوید و مراحل اولیه را انجام و مرورگر را در اختیار ماین قرار دهید و یا حتی از آن استفاده کنید .

کسب درآمد

امیدوارم از این روش کسب درآمد از اینترنت نهایت لذت را ببرید.