پاوربانک ی وسیله بسیار کاربدی است که برای مواقع ضروری و زمانی که دسترسی به شارژر نداریم از آن به عنوان شارژر همراه استفاده کنیم. در این مطلب قرار چند روش ساده برای افزایش طول عمر پاوربانک به شما معرفی کنیم تا بتوانید نهایت استفاده را از این مطلب ببرید. اولین موردی که می خواهم اشاره کنم شارژ کردن پاوربانک با استفاده از برق شهر و یک آداپتور استاندارد است که از این طریق زودتر شارژ انجام می شود . این روش زمان کمتری نسبت به شارژ با لپتاپ و کامپیوتر را صرف می کند .

در روش بعدی سعی کنید پاوربانک خود را بیش از حد شارژ نکنید زیرا با شارژ بیش از حد باعث می شود عمر مفید این دستگاه کاهش یابد مگر اینکه پاور شما دارای چیپ هوشمند MULTI PRODECTION باشد. هنگام استفاده از پاوربانک سعی کنید آن را در کیف و یا جیبتان قرار ندهید زیرا در این صورت پاوربانک تهویه ندارد و باعث داغ شدنآن می شود و این امر باعث آسیب دیدن سلول های باتری پاوربانک و در آخر کاهش طول عمر آن می شود.

پاوربانک

اگر پاور شما از فناوری PD و PQ پشتیبانی می کند قابل شارژ برای تمامی دستگاه ها می باشد در غیر این صورت باعث خرابی دستگاه در مرور زمان می شوید. همچنین وقتی پاوربانک در حال شارژ می باشد از آن به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا کارکردن پاور در دمای بالا باعث انفجار می شود و احتمال مواجه شدن با این موضوع کم است ولی از این مورد تا جایی که امکان دارد جلوگیری کنید.

هنگام استفاده از پاور کابل آن را خم نکنید زیرا جریان کند می شود و باعث افزایش دما می شود و به باتری آسیب می رساند. گرما و سرما هم در این موارد قابل توجه می باشد زیرا خیلی راحت می توانند بر روی سلول های باتری اثر بگذارند و به آن آسیب بزنند و در نتیجه با کاهش طول عمر باتری مواجه شوند.